* غذا
درباره وبلاگ

معشوق من بعد از تو اولين و آخرين پسري كه جلويش زانو خواهم زد پسرم خواهد بود .... آن هم براي بستن بند كفش هايش....! ليلي وار ميپرستمت اي دوري ات آزمون تلخ زنده به گوري!!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آغ بانو و آدرس tiaracrazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
عشقولانه هاي من براي مسعود!
اينجا مخاطب خاص داره خيلي هم خاص . در كل يه سورپرايزه واسه عشقم مسعود
چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : آغ بانو       

 

حتی اگر بهترین آشپزهای دنیا،مرد باشند، باز هم آشپزی برازنده زن هاست.آشپزی به لاک صورتی می ماند، به دامن چین چینی، به پیراهن ِ آستین پفی، به گوشواره های فیروزه، به دئودورانت ِ jasmine scent  ِ nivea ، به شال ِ نخی ِ قرمز ...لاک صورتی و دامن چین چینی و پیراهن ِ آستین پفی و گوشواره فیروزه ای و  رایحه یاسمن ِ نیوآ و شال نخی ِ قرمز به اندام ِ مردانه کدام مردی برازنده است؟ها؟

آشپزی به مردها نمی آید.از هر زاویه ای هم که نگاه کنی،به تنشان بدقواره است.ناموزونشان میکند.وصله ناجور که نه...تکه ای غریب،شاید...میشوند تکه ای غریب وسط یک پازل ِ چند تکه.با اینکه به جای ِ خالی ِ پازل جفت میشوند، ولی رنگ های تند و تیزشان، تناسب و لطافت رنگ های پازل را بهم میزند.

آشپزی عشق میخواهد.عشق ظریف...مردها عشق دارند، حیف که عشقشان ظرافت ندارد.



نظرات شما عزیزان:

مهشاد هاشمی
ساعت0:54---15 دی 1392
مطالب منو مپی نکن



واست متاسفم.واقعا متاسفم
پاسخ: دوست عزيزم مطالب من همش از ايميل هاي دوستامه كه برام فرستادن اصولا خودم از هيچ وبي كپي نميكنم ! باز هم عذر مي خوام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: